30 Ocak 2012 Pazartesi

Öküzüm galiba ama incir reçeli dediğin ekmeğe sürülür, yenir. Aşkla ne alakası var?

Uzun zamandır yazmıyorum çünkü hem üşeniyorum, hem de yazasım pek yoktu zaten. Neyse sonunda yazasım geldi. Bugün İncir Reçeli'ni izliyim dedim. Hani şu milletin salya sümük ağladığı, sonrasında da "isyeaaağn"ın meşhur olduğu film. Amaan herkes biliyodur zaten. Her neyse işte o filmi hiiç izlememiştim. Bugün melankolik bir havadaydım, izliyim bakıyım millet nesine bu kadar hönkürerek ağlıyo diye hem de melankolik bir havadaydım belki ağlarım da rahatlarım diye. Gerçi ben ağlamam film izlerken ama bir izlemedi cahil demesinler diye işte. Ne ağlaması lan? Yaşanmışlıklar hatrına, gelmişim geçmişim için, anırırcasına kahkaha atarak güldüm yemin ediyorum. Bir kere o Halil Sezai, zaten o adamdan da şarkılarından da pek hazzetmem. Her neyse. Adam yüz felci olmuş gibi, tek bir mimiği yok amınakoyim. Duygularını repliklerden anlamaya çalıştım. O gitar çaldığı sahne de çok saçmaydı zaten, o sigara ne öyle? Her sahnede bira, tekila sigara aynı anda hepsini götürüyo adam. Karşı olduğumdan değil de kanserden gebericek o da. Herhalde madem kız AIDS'li, ben de kanser olayım, hepten geberelim gitsin amk diye düşündü herhalde.  Sonra kızın saç şekli ve rengi. 4 sahnede bir değişiyo lan. Hadi tamam, sprey boyalar, postişler falan, normaldir böyle olması bu devirde. Ama bana söyleyin. Hangi adam o biçim değişikliklerden sonra tanır yeni tanıştığı bir kızı? Bence hiçbiri tanıyamazdı. Sonraaa.. heh. Kız AIDS olduğunu metroda söylüyo. Ablacım manyak mısın o kadar insan içinde "Bende AIDS var." diyosun?  Bir de yıllardır insanlardan kaçıyomuş da bilmem ne. Al söyledin işte metroda. Türk halkı meraklıdır bir kere. Öööyle bir kız metroda bir adamla fısır fısır konuşunca herkes kulak kabartır, duymuştur yani biri metroda. 
En büyük hata da, böyle bir aşk olmaz, olamaz. Kız öldükten sonra adam en sevmediği şeyler arasında olan incir reçelinden kaşık kaşık yiyo. Yok ya! Bir erkeğe sevmediği şeyi siksen yediremezsin abi bunu bilir bunu söylerim ben. 

Ciddi ciddi tedavi olmam lazım sanırım. Kıvırcık'la Sincap benden korkmaya başladılar ikisi de hüngür şakırt ağlamış filmde çünkü. 
Sanırım benim sorunum böylesine büyük aşkların imkansız olduğunu düşünmem. Aşk yok demiyorum. Ama böyle aşk yok. En azından şimdilerde yok. Bir yerde okumuştum galiba ya da ben de uydurmuş olabilirim bilmiyorum, şöyle bir söz vardı:
Aşk, insanoğlunun varolduğu gün doğdu. Ondan ölümsüz olmasını bekleyemeyiz ya, o da asırlar önce öldü. Biz de bir gün bir yerlerden hortlar diye ümit ediyoruz işte. Sanki bir hortlaktan hayır gelirmiş gibi.

Evet, sanırım ben uydurmuşum. Ama bana hep mantıklı gelmiştir. 
Çok küfür yiycem çooook :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder