20 Mayıs 2012 Pazar

Pardon 2 dakikanız varsa ben bir küfredip gidicem.

Şansımı, hayatımın bu kadar boş olmasını, hala tırnak yiyor olmamı, buluttan nem kapmamı, her boku abartıp paranoyaklaşarak kendime işkence etmemi, ailemin beni sürekli anladığını "sanmasını", sevgilimin beni seviyomuş gibi görünmesini ama benim buna bir türlü inanamamamı ve siktirip gideceği günü, hiçbir şeye ve hiçkimseye güvenemiyo olmamı, tüm korkularımı, gereksiz umutlarımı, hayalgücümü, bulunmalarını istemediğim halde kendilerini japon yapıştırıcıyla yapıştırmışçasına hayatımdan bir türlü çıkmayan, lekemtrak insanları, ne yapacağına karar veremeyen hava durumunu, Metallica'nın yemin etmişçesine Türkiye'ye yıllardır gelmemesini, eski sevgililerimi, arkadaşlarımın eski sevgililerini, haksız yoldan kazandıkları parada boğulan şerefsizleri, bu memleketi çıkarları doğrultusunda felakete sürükleyen itleri, beni seviyormuş gibi yapan insanları, beynimin olması gereken yerdeki büyük boşluğu, o boşlukta kaybolup duran düşüncelerimi, okul bahçesinde her gün bulduğumuz kuş ölülerinin sebeplerini, kantinde hiçbir bok olmamasını, kardeşimin öküzlüklerini, mark'ın parası sayesinde o tiple ayarttığı taş gibi hatunu, katilleri, ırkçıları ve asırlardır beklenen dünya barışının bir türlü gelmemesini tenhada Nuri Alço, Şahin K., Tecavüzcü Coşkun, Bekir Reyiz, Cemal Hokka, Hacker Okan ve dünya üzerindeki tüm eşekler siksin. Topunuzun götüne piton girsin. Gece geç saatte acıktığınızda o mucizevi yiyeceği bulamayın inşallah. Sırtınız kaşınsın da kaşıyan birini bulamayın. Sabaha karşı kediler tarafından dövülün, sevgiliniz tarafından terk edilin, kimse yüzünüze bakmasın. Tam götünüzde şark çıbanı çıksın, üstüne oturamayın. En sevdiğiniz yiyeceğe alerjiniz olduğunu öğrenin. Amin. He bunların arasına bir de olmayacak dualara amin dememi eklemek lazım. Bunu okurken hayatınızın boşa harcadığınız 3 dakikasını da ben sikeyim. Haydi hayırlı traşlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder