6 Mayıs 2012 Pazar

Owh. You touch my tralalaa. Hıağh, my dindindooon.

Bu aralar bulutların üstünde uçuyorum resmen. Sınavlar bittii, arkadaş ortamı iyi, Tofu vaar, Tofu vaar, Tofu vaar, hı bir de Tofu var. Of çok seviyorum lan şapşalı. Öyle böyle değil. Aşık değilim ama, olmamak için de götümü yırtıyorum resmen. Sevmeye devam etmek ama aşık olmamaya çalışmak o kadar zor ki anlatamam. Aslında şıpsevdi biri sayılmam ama işte ne biliyim ya. Tuhaf işte amınakoyim. Aslında teknik olarak çıkmıyoruz ama pratikte baya baya sevgiliyiz şu an. Ben istedim böyle olmasını da çünkü belirsizlik her zaman daha iyidir bence. Hani böyle çıkmıyosunuzdur ama konuşuyosunuzdur. İlişkilerdeki en en en en en güzel dönem o zaman işte. Terk edilme korkusu yok ama içten içe onun senin olduğunu biliyosun. Acayip süper bir şey bence bu. Gerçi bu aralar böyle bir soğukluk var gibi ama geçer herhalde. Geçer di mi? Of iyice paranoyak oldum lan. Amaan neyse Kapadokya'da şimdi okulla, dönsün bir de sarılmaya, hafif hafif yiyişmeye kaldığımız yerden devam ederiz biz. Özledim zaten şebeği. Öyle yani aşk hayatım böyle. Siz de zaten "Aaah bir Lona gelse de bize aşk hayatından bahsetse. F5'e basmaktan parmaklarımız nasır bağladıı." diyosunuz di mi canlarım? Kesin kesiin.
Hayatımda başka değişiklik olarak ne vaaar? Yok galiba bir şey. Şimdi gidip 40 sayfalık tarih ödevine devam ediyim yoksa tarihçi peek çook pek çok sevicek beni. İyi geceler sayın okurlarım, tabii öyle bir şey varsa. Bana ne lan okuyup okumamanız pek sikimde değil aslında yazıyorum rahatlıyorum ben burda işte. Neyse iyi geceler fındık kurdu gözlü palyaçolarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder