7 Mart 2012 Çarşamba

Beyinsiz olduklarını göstererek prim yapmaya çalışan kız modelleri

Fok balığı gibi konuşan kız modeli
İnsanın kafasını pencereye sıkıştırıp ölümü bekleyesi geliyor yemin ediyorum. Bizim okul servisinde var mesela bir kız, ne dediğini anlayabilmek için ciddi bir şekilde odaklanmak gerekiyor.
Geçenlerde yine siktiğimin sisteminden dolayı sabahın yedi buçuğunda servisteyim, tek istediğim kulaklığımı takıp orada değilmişim gibi hissetmeye çalışmak ve başarabilirsem biraz da uyumak. Çok geçmeden bu fok balığı bindi servise ve hiç abartmıyorum aynen şu şekilde orada olduğunu belli etti:

Aayyh güneaaydın gençleearr ay var yaa hiç uyuyamadım biliyo musoooğn tarih dersinde uyuycaağm..(blaa blaa blaa...)
Uykusuzluktan geberiyor olmasaydım kalkıp kafasına beş kiloluk okul çantasını vurup bayıltacaktım. Uykusunu da alırdı hem. Benden küçük üstelik, her ne kadar en az 60 kilo olsa da vursam yarısı boşa gidecek bir tip. Kesin hemen Ayy ne vuruyosuoğn beeğ şapşaağl ayh grizekalo yhaa diye tepki verirdi. Yanlış anlaşılmasın, benden küçük olmasından dolayı eziyor değilim kızı ama haddini bilsin o da. 11. sınıflar da var mesela bizim serviste, onlar da illallah ettiler. Birkaç ay önce yine bu kız bööyle car car konuşurken 11. sınıflardan biri "Gxxxx sus da bir kafa dinleyelim lan yeter" diye hönkürmek zorunda kaldı, kızın tepkisi ise "Ehehe napıyığm yaağ sabahları uykumu alamadığaam içiiğn çenem açılıyoooğ ihihihih" oldu. Beyinsiz. Çak ağzına bir tane bütün dişleri dökülsün, dili kopsun, konuşamasın bir daha. Şirin sanıyo herhalde kendini. Şirin Baba becersin seni e mi? Tövbe tövbeee... Sonra da vay efendim Lona çok küfürbaz. Küfretmesem birine dalacağım ama.

Olmayan eteğiyle kendini seksi hisseden kız modeli
Kesinlikle hiçbir canlı işkenceyi hak etmez ama böyle kızlara solucanlı çamur yediresim geliyor lan. Yine bizim okul sevisinde var böyle bir kız, kızın göt kıvrımı daha bitmeden eteği bitiyor abi. Abartmıyorum, o eteğin tamamı en fazla 15 cm'dir. E haliyle eli sürekli götünde kızın, eteğin yapamadığı şeyi eliyle yapmaya çalışıyor garibim. Seksi olsa tamam abi napıyım diyeceğim de öyle bir şey de yok. Kız 30 kilo ya var ya yok zaten ufak tefek çakma sarışın bir şey. Bir de acayip saf, her boka inandırıyolar bunu. Korkuyorum bir gün yere 10 lira atıp  "Bxxxx bak yerde 10 lira var eğilip alsana hadi" deyip orada halledecekler kızı diye. Abla olarak tavsiyede bulunsam mı diye düşündüm, yok cazgır bir şey, hemen carlar hiç uğraşamam bir de onunla. Zaten okuldaki hemen hemen herkes o eteğe takmış durumda, herkes kızın kaşar olduğunu düşünüyor. E haklılar abi, götü dışarda lan kızın. Buradan sana abla tavsiyesi Bxxxx, git o eteği annene ver, el bezi yapsın kadıncağız da etek bir işe yarasın, asıl işlevini yerine getiremiyor çünkü o 15 cm'lik bez parçası.

Sözde masumluğunu kullanarak erkekleri etrafında toplayan kız tipi
Her ne kadar çok orospuca bulduğum bir yöntem olsa da diğerleri arasında en akıllıca olanı bu bence. Çevremde bu kızlardan en az 15-20 tane vardır sanırım. Yöntemleri basit aslında ama uygulaması zaman ve zeka istiyor. Önce sakar olacaksın, ama öyle böyle bir sakarlık değil. Kendi ayağına takılıp düşeceksin mesela. Sonra çok hafif bir şekilde düşmüş olsan bile bu düşüşü çook çok abartacaksın ki erkekler hassas olduğunu düşünsünler ve ilkel korumacı tarafları uyansın. Aynı zamanda da erkek gibi davranacaksın ki kendilerinden biri olduğunu sansınlar, böylelikle seni aralarına daha kolay alsınlar. Bu tip davranışlar ilkel bir beyne sahip olan erkeklerin kafasını karıştırır ve seni kabullenmelerini, aynı zamanda da korumalarını belki de senden hoşlanmalarını sağlar. Sonuç olarak Barney Stinson'ın da dediği gibi "Aaand, it is on." erkeklerle çevrili bir kız oldun. Bir süre sonra diğer kızlar bu tip kızları dışlamaya başlarlar çünkü içten bir kıskanma ve sinirle dolarlar. Daha sonra bu dışlanmış kız da bunun verdiği gazla "Uff ben sadece erkeklerle anlaşabiliyorum yeaaa" diye çevrede dolanmaya başlar, bu da adının kaşar olarak çıkmasına neden olur. Gerçekten sadece erkeklerle iyi anlaşabilen kızlar da yok mu? Elbette var. Onlar erkeksi kızlardır, kırılgan değillerdir ve çevrelerindeki erkeklere hiçbir yamukları yoktur. Bunlar gerçek kankalardır mesela.  Ama her zaman kaşar ve masum görünümündeki kızlar kazanırlar, erkekler her zaman onlara daha çok değer verir. Diyorum ya, o kızlar erkeklerin gözünde korunmaya muhtaç yavru ceylanlardır. Ben bunu hiçbir zaman denemedim ama deneseydim başarılı olmamam imkansızdı sanırım. Böyle de egoistimdir işte nihahaha.

Birbirlerine tapan ama en ufak anlaşmazlıkta anında satan kız grubu
Bu tip kızlar dıştan bakıldığında birbirlerine resmen aşıktırlar. Her zaman birbirlerinin egolarını tatmin ederler, bunu adeta görev edinirler. Genelde sürü halinde dolaşırlar. Birbirlerine sürekli "Aşkımm meleğim bugün çok güzelsinn ay yerim ben seni şapşaal. Bu kadar taş olmak zorunda mısın yeaaa?" diye hitap ederler. Facebook'ta birbirlerinin duvarlarına "Seni çok seviyorum meleğimm." tarzı şeyler yazarlar.  Ancaaak aralarında geçen en ufak bir çıkar çatışmasında birbirlerini hemen satarlar. Anında arkadan atıp tutmalar başlar, birbirlerini sürekli kötülerler, geçmişi tamamen silerler. En şerefsiz kız modeli budur yani.  Şahsen ben nerede görsem kaçarım bu tiplerden ama içimdeki ses bana  "Çıkar o küçücük beynini, zorla yedir, vücudunu da köpeklere at." der.  İçimdeki o ses de ben de o derece nefret ederiz yani böyle kızlardan. Yazarken bile tüylerim diken diken oldu lan resmen. Iyyk.

Bu yazıdan çıkarılacak ders sevgili miniklerim, bu tip kızlar sizi delirtmeden önce ya onlardan kaçın, ya da kalıp aklınız için savaşın. Ama sizi uyarayım, savaşmak ciddi anlamda tehlikelidir, bir de bakmışsın şak! onlardan biri oluvemişsin. Çok korkunç. Kişiliğinizi koruyun gençler. Prim yapmak için gerizekalıca hareketler yapmayın, yerlere çöp atmayın, atanları uyarın, hayvanları sevin falan filan. Amaan neyse. Hadi adios amigos!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder