11 Ocak 2014 Cumartesi

Merhaba ey insanoğlu!
bazı özel sebeplerden dolayı bloğu kapatıyorum. bir de eskiden yazdığım utanç verici seyleri görmemek için. yazdıklarımı kaldırmanın mantıksız ve ikiyüzlüce olacağını düşündüm bu yüzden de kapatmak kesin çözüm olacak. zaten kendim yazıp kendim gülüyordum, artık evde kendi kendime ayna karşısında devam etmeyi düşünüyorum bu faaliyete de. adım irem bu arada, takma isim kullanmak da gereksiz bir şeydi. okuduğum kitapların çok etkisinde kalıyorum sanırım. ah ulam pucca :( her neyse, blok açmak için birbirimizi gaza getirmemiz sonucu bu naçizane bloğa sahip olmamı sağlayan arkadaşım Sincap'a, 2 seneden fazla bir süredir içimi dökmemde yardımcı olan blogspot'a ve beni nezaketen de olsa takip eden insanlara teşekkürü bir borç bilirim. okumadığınız için teşekkür ederim gerçekten, okunmak için yazmadım çünkü ben buraya. insan özel hayatını neden bir sürü insana açmak istesin sonuçta değil mi ama?
Kendinize çok iyi bakın, insanların sizi üzmesine izin vermeyin ve her şeyden önce KENDİ DEĞERİNİZİN FARKINDA OLUN.

Öptüm kirpik diplerinizden.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder