18 Mayıs 2013 Cumartesi

APSAAYD İNSAAYD AĞUT! ŞİİZ LİVİNLAVİDAALOKAAAH! (RICKY MARTIN'IN GAY OLMASI BENİ ÜZÜYOR AMA BUNUN KONUMUZLA BİR ALAKASI YOK)

Merabayınız. Oğlum düşündüm de ben bu blog işini yürütemiyorum galiba. Yazmak rahatlatıyor falan filan da, zamanım yok ki. Obama beni yemeğe bekliyor oradan da bana geçende gösterdiği boş arsayı tekrar gösterip hava atsın diye Ali Ağaoğlu ve neredeyse benim yaşımdaki sevgilisiyle buluşacağımasdjgnf yazarken güldüm şerefsizim. Bütün gün götümün üstünde oturuyorum yahu. Zaman sıkıntım yok yani de üşengeçlik diz boyu, kol kadar, parmak arası, kulak arkası. Kısacası olmuyor, yürütemiyorum blogspot... Bensiz daha mutlu olacaksın... Boy boy takipçileri olan insanlarla mutlu mesut yaşayacaksın..Sus! Daha fazla zorlaştırma bunu blogspot... Sen de biliyordun benden blogger olmayacağını, ben de... Bunu daha fazla büyütmek ikimize de acıdan başka bir şey vermeyecek...Nelveda...



Şaka lan şaka. Çok da sikimdeydi. Dediğim gibi, çok ciddi şeyler yazmasam da saçmalamak bile rahatlatıyor beni. Kimsenin okumadığını bilmekse gevşetiyor açıkçası. Eğer birilerinin okuduğunu bilseydim rahat yazamazdım sonuçta kaygı yaşardım. Baştan biliyor olmak da dediğim gibi, haliyle gevşetiyor beni. Gevşek oldum bildiğinafkssks ya bak mesela bunu yazmak beni kasmadı. Neden? Çünkü kimse beni eleştirmeyecek. İç dünyam burası benim, kimse bilmek zorunda değil, kimsenin de eleştirmeye hakkı yok. MÜĞSLÜĞMAĞN UYUĞMAĞ!!!.... Neyse sakinim. 
Şimdi yazmamın sebebiyse dizimagin yaptığı ibinelik. 20 dakikalık diziyi sen 1,5 saatte izletirsen adama, 1 saat 10 dakika dizinin açılmasını bekletirsen bu aciz kula (1buçuk saat-20 dakika=1 saat 10 dakika. Ayqss ;)) ) o da böyle saçmalar işte. DİĞZİĞMEEG UYUĞMAAĞ!!!.............. Ayrıca Erol Egemen'i görürseniz kokulu öpücüklerimi iletin ona. Neyse sevgilim mesaj atıp duruyor, biraz daha cevap vermezsem ağzıma sıçıp Taksimdeki inşaat şeysinde sergileyecek beni. YAKŞAMLAR TÜRKİYEEEEH 
P.S: ÖSYM :)) Cnm :)) Senin ben amına koyayım :)) Öptm bebeqm :)) :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder