31 Temmuz 2012 Salı

Sende nazar var nazar içeri girdiğin andan beridir esniyorum bak.

Son zamanlarda en çok duyduğum şey herhalde. Ben de cevap olarak "Ya evet taş gibi hatunum sütun gibi bacaklarım, renkli gözlerim, altın sarısı saçlarım 90 beden de göğüslerim var" DEMİYORUM tabii ki çünkü renkli göz olayı dışında hepsi kolpa. Gözlerim de grimsi bir yeşil zaten böyle aman aman bir olayı yok. Zeka desen normal düzeyde. E ulan insan merak ediyo haliyle benim nereme nazar değebilir ki? Ama ilginç bir şekilde "Aman da aman ne kadar hanım hanımcıık güzeeel akıllı bir kızınız var maşallah maşallah tütütütütü huağk puuh" deniyo. Sanki kız görmemiş mübarekler. Denk mi geldi yoksa harbi nazar mı değdi bilmem ama yüzümün her milimetrekaresinde sivilce çıktı, kilo aldım bacaklarım kalınlaştı, saçlarım dökülmeye başladı ve depresyona girdim. En sonunda bu durumuma kahrolan halamla babannem bir olup bir okuyup üfleyip tükürüğe boğdular sağolsunlar. Şimdi iyiyim neyse ki ama bu nazar olayını feci taktım kafama ota boka "nazardır nazar" demeye başladım ve durumumdan tırsıyorum, yardıma ihtiyacım olduğu kanısındayım. Mesela bardak mı kırdım? "Kesin yan komşu nazar değdirdi nazar çıktı işte fena olmadı." şeklinde düşünüyorum. Yakında üfürükçülüğe falan başlar okunmuş şeker imalatına falan girerim belki de. İşiniz düşerse beklerim yani YGS öncesi bir tükürüğe balgama falan boğabilirim isterseniz. Neyse öyle işte hadi iyi geceler gençler tütütütüü maşallah sizee.
Alın yavrumlar bu da nazar duası. Yné iiSiNiz hNyy ;)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder